Allt och inget.

Tralalalalaa...

Massvis som jag vill skriva men jag har ju knappt tid! Nästa vecka dock, då jäklar! Då ska jag skriva av mig allting jag känt den senaste tiden. Alla söta killar jag på något sätt lyckas träffa men aldrig något återseende, det dumma musikteoriprovet jag hade idag som gick, ja som sagt, apa. Nickis födelsedags firande som jag nu gjort ett helt bildspel av där det bevisar hur mycket hon skämde ut sig (hihi, nejdå du kan vara lugn Superstjärnan ;D), 60-tals festen som inträffar snart, snart, snart och då det ska firas ännu mer 18 åringar! Lite nya kläder har shoppats men upptagen (och lite lat) som jag är så  lägger jag aldrig upp någon bild på plaggen.. eller något annat skojsigt heller för den delen.

Well, well.. Jag hoppas att ni små läsare som jag faktiskt har följer mer mig i min vardag lite i alla fall. Jag startade ju den här bloggen, som jag sagt innan, i syfte av att få "utlopp för mina känslor" som man säger, samt för att mina vänner jag har kvar i min hemstad ska kunna hänga med lite i svängarna!
Hoppas ni gör det :)

Nu ska jag plugga scientologi och träna på mitt engelska tal.
Puss och god natt på er!

 

Hahah, så här fin blev hon efter lite fixning av oss :D

(Såhär rolig fick vår kära vän Nicki se ut, dagen till ära. Hon hade ingen aning om vilka rackartyg vi hade fixat när vi 15 minuter innan, i lugn och ro, satt och åt grekiskt. ;D)

(Här förs hon bort av mig och massa andra för att få sig ännu en SURPRISE! Hihi, och jag ser ut som en kines ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0