BEYONCÉ OCH GÖTET, HERE WE COME!

Nu händer allt på en sekund känns det som och jag hänger inte alls med. Vi har jättesnart premiär på vår teaterproduktion och på sidan av detta ligger allt möjligt som läxor, prov, träning, resor osv. För att få ett litet break i det hela så åker jag till Götet imorgon för att se BEYONCÉ med några vänner! Ska bli så nedrans kul!
Dock så känns det riktigt dumt nu när vår produktion är flyttad och rep och konserten krockar. Det var egentligen inte meningen att vi skulle ha premiär den här veckan men eftersom jag för evigheter sedan bokade biljetter till Beyoncé  så skulle det självklart också ändras så att det skulle bli komplikationer. HUR SOM HELST så kan jag ändå gå på konserten och det kommer bli HUR GALET GRYMT SOM HELST.

Nu måste jag packa lite och plugga musikteori, om jag orkar.. hm..
Vi hörs!
PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0