Endast en vecka Louise!

HEEELLO!

Fyyy vad skönt att det endast är en "riktig" vecka kvar i skolan, sedan väntar två produktionsveckor med endast roliga saker på schemat! Inte lika mycket dans för mig i år, med däremot mycket mer sång. Jag har flera roliga solon och det ska bli riktigt skoj eftersom jag sjungit sån' här stil för en hel publik förut. Kul kul...
Sista veckan som nu kommer är fullspäckad av tråkiga "måsten" osv. Jag menar 8 st inlämningar/prov  på fem dagar! FY! Men som sagt, det är 5 dagar och efter det är jag FRI! :D WOHOO!

Nu ska jag snart iväg till Hanna för att fixa lite bus inför ett födelsedagsfirande. Mer kan jag inte skriva eftersom damen som ska firas då kan få reda på mer än vad som är tänkt ;)
Apropå födelsedagar så fyller jag år ganska snart (14 juni) och det ska firas med 60-TALS PARTY!
Jag hoppas verkligen på en dunderkväll! :) Hippie har jag valt att vara, kvällen till ära. Älskar bohemisk stil så jag har inget emot att köpa in en hel del kläder heller.

Ne, jag har inte riktigt något intressant att skriva just nu. Bloggen har fått komma lite i andra hand på sistone, och det känns som att det kommer förbli så ett tag tyvärr. Men vi får se. Jag ska försöka vara aktiv :)

PUSS SÅ LÄNGE!

 

(Kom att tänka på hur otroligt snabbt det här året har gått. Det är nog det året jag upplevt som snabbast någonsin.. Så här såg man alltså ut för ett år sedan. Inte så stor skillnad egentligen..)

 


Kommentarer
Postat av: Sarah Rusthoi

Jättefin bild Louise :) lika söt som alltid! Puss&Kram

2009-05-26 @ 20:43:44
URL: http://tuude.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0