SOLO :)

 HEJHOPP!

 

 Livet rullar på som bara den varje dag och "måste göra"-listan är lång som vanligt. Många vänner är helt slutkörda, liksom jag, men jag känner ändå en enormt stor drivkraft just nu. Jag råkade tyvärr drabbas av något jobbigt virus igår kväll, men bortsett från det och det tråkiga vädret så älskar jag det mesta just nu! Jag är också rätt så glad på grund av att jag

fick båda de solo-rollerna som jag sökte på audition till sommarshowen! Jag sökte inte överhuvudtaget förra året eftersom jag, som vanligt, tänkte att jag inte hade någon chans eller att de andra var bättre än mig. Hur som helst så fick jag dem, trots att jag tyckte att auditionen gick dåligt. Så jag är nu happy, happy.

Var på Malmöoperan igår också och såg på JCS-filmen från premiären. Det var riktigt mysigt att vara tillbaka och saknaden kändes faktiskt riktigt stor. Jag antar att det verkligen var THE LAST TIME med jesus christ-folket. Synd, synd :/

 

Ja, anyway. Idag har vi haft friluftsdag/exkursion ute i naturen

. Hej och hå, lite omysigt sådär eftersom det var regnigt osv, men annars tyckte jag det var rätt så härligt ändå. Många var ju ganska negativa som vanligt när det handlar om friluftsdagar och halvbra väder, men själv kände jag att det var skönt att slippa tänka på allt runt omkring och tralla runt bland träd och bäckar ;D Vi hade kostymprovning till vår teaterproduktion idag också. Jag ska se minst sagt rolig ut. Grön hög hatt, färgglad frack, trasiga byxor, stora kängor och så vidare. JA , NI MÅSTE JU KOMMA OCH TITTA, för bövelen. Boka biljetter på www.dansomusikal.se! :)


Resten av kvällen ska jag plugga, te och krypa ner och mysa i min säng för jag är üüübertrött!
Ja, för imorgon är åter en dag!
PUSS DÅ, SÅLÄNGE.

 




Kommentarer
Postat av: Mami

Va, kul att du har fått båda solorollerna du sökte. Du kanske kan börja tro lite på dig själv nu??? Det är överhuvudtaget väldigt kul att läsa att du verkar må bra och har mycket positivt omkring dig. Fortsätt så! Pussar o kramar i massor från mami.

2009-05-08 @ 09:59:51
Postat av: Vici

Din mamma är urgullig. ^^

2009-05-08 @ 21:43:57
Postat av: Daniel

Grattis till solona Louise! :)

2009-05-10 @ 23:38:21
URL: http://danneep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0