Livet leker

JIPPI!

Allt går så bra just  nu! Och mycket skiter sig också... Men det orkar jag verkligen inte tänka på, och jag behöver inte det heller eftersom det goda överträffar det dåliga. Jag mår bland annat rätt så bra, frisk och så vidare. Det är snart sommarlov vilket är underbart. Det är också sista dagen imorgon med vanligt plugg och jag har redan gjort alla mina redovisningar, prov och sånt tråk, så nu är jag relativt FRI! Imorgon ska vi ha 18-års PARTY med 60-TALS TEMA! YEEEY! Och det verkar som det kommer komma en hel drös så det ska bli riktigt spännande  :)

Jag fick igår reda på att jag får hoppa upp till steg 3 i sång fast vi egentligen  bara ska läsa steg 1 och 2. Jag blev riktigt förvånad och üüüberglad. Toppbetyg i halvtråkiga naturkunskapen också! Woho!
Jag märker verkligen hur mycket lättare allting blir och är när man tänker så positivt man kan på saker. Jämfört med många andra som är helt galet skoltrötta (det är jag med, men..) och tappat motivationen så har jag det sistnämnda kvar, vilket känns helt underbart. Jag känner mer än någonsin hur jag verkligen vill fortsätta satsa tills jag uppnår det jag vill!
Jag SKA bannemej komma in där jag vill, så är det bara! Och på vägen dit ska jag ha så roligt som möjligt.
Jaja, nog med detta. Det bådar gott i alla fall med mina senaste resultat och jag hoppas att jag kan fortsätta med denna anda till hösten!

Nu har jag och några andra i kollektivet precis städat klart hela placet och det är dags för stretch och sedan dusch. Det blev lite sent idag, jag som hade tänkt att för en gång skull lägga mig runt 23.00. Men men.. Stretchen behövs kan jag lova - träningsvärken är very, very baaad. Känner också hur hela mina hamstrings (stavning?) dragit ihop sig efter att jag "gått" i spagat i ett av våra nummer till sommarshowen. Det är inte nådigt! ^^

Men vi hörs och ses kanske :)
Ha det toppen, ta hand om er AND STAY POSITIVE! :)
PUSS!


PAAARTY TIME WITH MY DEAR FRIEND. GOING 18 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0