Färglad Adidas.

Hejhopp.

Jag är på spaning efter en sådan här tröja med roliga färger. Finns ett flertal av dessa tröjor i USA med massa olika färger, men de är svåra att få tag i över internet. (Tycker jag i alla fall)
Jag tänker på färger som vinröd, rosa, guld, silver, turkos osv. Dessa färger är riktigt snygga på det glansiga tyget ;)

Om någon vet vart det finns att köpa så Holla! :)
Vi hörs när mer tid finns till,
PUSS OCH NATTI.


Förresten, en sådan här letar jag också efter, hihi.
Hejsvej.






Kommentarer
Postat av: jenny

kolla på zoovillage.com!

2009-11-18 @ 23:47:27
Postat av: Johannah

jag hittade min på tradera =) kolla där =)

2009-11-18 @ 23:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0