Härlig Lördag.

God dag på er allesammans.

Idag är det lördag och visst är det härligt! Fint väder ute (än så länge) och en dag fylld med bra saker.
Ja, för det mesta ser mina helger ganska tråkiga ut här nere i skåne.
Jag vet inte varför men jag pluggar, städar, lagar mat och sover alltid på helgerna. Förmodligen är det för att jag aldrig annars hinner göra det.
Men idag är det andra bullar! Idag ska bara sångläxan göras och sedan är det tid för stan, gymmet och sedan tjejmiddag och utgång ikväll! Trevlans, tycker jag :)

_________________________________________________________________________


Vi fick skolkortet nu i veckan och jag måste säga att det har sin charm. Kanske inte syns så tydligt hur vackra alla är, men jag visar er ändå :)


Om ni inte ser det så är jag den blonda clownen längst fram som blåser i flöjten (som knappt syns..)


Sen tog vi "porträttbilder" till skolorna jag och några vänner söker i London.. Det blev sådär halv bra. Svettig och allt, men då ser dom i alla fall att vi jobbar hårt ;)




Nu ska jag dricka upp min smoothie, öva sång och
sedan dra iväg till gymmet! Springa, lyfta skrot och utöva yoga blir det denna dag :)

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Mami

Guuuud va sot du ar pa bilden gumman, men det visste jag ju redan.

2009-11-22 @ 11:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0