Plus och minus.

FY BUBBLAN VAD JAG ÄR SKOLTRÖTT! Ja, då syftar jag mest på allt teoriplugg. FY FY, inget mer!
Och inte nog med det så sjunker mitt humör av alla gråa färger som tagit över hela Sverige denna november månad. Och mer stressat schema kan man verkligen inte ha! Det är helt insane.

Ja, jag vet. Nu är jag alldeles för bitter, men vad ska man göra egentligen när man har sin kära mor i Thailand och blir galen av avundsjuka.!? Nu är det ju så att kära mami är meeeer än värd att få fara iväg utan mig till himmelriket själv, men jag kan ändå inte sluta tänka på hur gärna jag hade velat vara på samma ställe.

Men men, that's life. My time comes..
Dock om väldigt lång tid, eftersom alla mina kronor och ören kommer att gå till auditions kostnader för alla skolor jag söker. Ja, nu är det väl ganska fastställt att det blir Arts Educational, Italia Conti, Urdang Academy, AMDA, förmodligen Millenium Performing Arts och NYU. Plus Balettakademien och Kulturama.
Jag menar, vad tänker jag med? ÅTTA skolor att söka!?
JAG KOMMER GÅ SÖNDER!

Men vad gör man inte för att nå sin dröm, måste jag tänka sen.

Så ja, en Thailandresa hade suttit bra som meditation och förberedelse.. inte ett grått, regnigt Sverige.
Men såhär kan jag ju inte gå o tänka heller, det vet jag. Då blir allt ännu mer besvärligt. Nej, nu ska jag ha det toppenmysigt när jag får chansen.

Med det sagt så är det nog dags för lite mat, Michael Bublé i högtalarna och tända ljus :)

Hoppas alla har en härlig höstkväll och tänker positivt, till skillnad från mig i detta inlägg.

STORA KRAMAR, Louise



Thailand                                                        Sverige


Kommentarer
Postat av: petronella

tack :D dom är köpa på synoptik i Vänersborg, märket är lyle and scott! :)

2009-11-15 @ 17:53:39
Postat av: Mami

Jag ar inte sa saker pa att det ar samma glansiga tzg i de trojor jag har hittat har. Har inte kopt nagon an.

2009-11-20 @ 02:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0