Höstlov.

Haft en fullspäckad men rolig vecka hemma i Karlstad. Nu känns det dock som att jag behöver lov på riktigt. Jag har knappt hunnit med hälften som jag velat göra, och plugg har det inte varit någon talan om. Så ska det ju vara på lov också - skolan ska inte existera i tankarna, men tyvärr så kan jag inte undvika det när det är massa prov på gång.
Men men, det löser sig på något sätt..

Jag lämnar stan' med ledsamt humör imorgon klockan 9.00. Veckan har bjudit på så många trevliga möten, fester, musikaler, middagar och annat, och jag behöver en vecka till hemma, minst!
Men nej, nu blir det sju timmars resa ner mot söder. Puuh, vilken söndag det kommer bli :/
Tur att jag och kära Hanna ska på bio imorgonkväll, ett litet ljussken under dagen :)

Nej, här ska vi inte vara negativa. Resten av hösten ska jag försöka fylla med så mycket härligt som möjligt! Träning, pyssel, god mat, mysiga kvällar och bra sällskap :)
Hoppas på detta i alla fall!

Nu måste jag sova, ska upp så nedrans tidigt imorgon.
Puss och god natt.

Jag och Rozbe på studentfesten i onsdags.. En av några roliga händelser i veckan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0