STIPENDIUM :)

Tråkväder och åter tråkväder.. Nu vill jag ha sol igen!
Fast i och för sig så behöver jag inte ha lika dåligt samvete över att jag sitter inne hela dagen.
Sedan kan jag inte tillåta mig själv att bli pessimistisk, då jag precis fått reda på att vi har fått ett (av alla) stipendium vi sökt! (till min och min väns produktion vi ska sätta upp) Ingen stor summa men det täcker hela lokalhyran!
SÅ TJOOHOO FÖR DET! :)

Nu ska jag ta mig en kopp te och försöka göra klart matten. Sedan blir det mer roligt plugg och tillsist gymdags!
Ska också försöka hinna med sångträning samt inlärning av repliker idag! Japp, mycket jobb på schemat. Helst hade jag velat pyssla lite, shoppat,  fikat på stan och lite sånt,  men det får bli någon annan dag.
Attans söndagar.
Men jag har bestämt mig för att hålla humöret uppe idag, trots att det är söndag ;)

Vi hörs och ses, hoppas jag!

Appropå att höra och se - KOM OCH TITTA PÅ VÅR KOREOGRAFITÄVLING, ONSDAG 21 NOVEMBER! (Boka biljetter på www.dansomusikal.se)
Jag har inget bidrag med i år, som jag haft tidigare år, men jag ska sjunga en sololåt i alla fall, vilket ska bli jättekul :)




Kom ihåg att hålla humöret uppe! PUSS SÅ LÄNGE! /Lojs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0