Långhelg med mami.

Hallådär.

Det var inte igår minsann! Nej, men nu sitter jag här sördu! Och min kära mami är på besök hos mig i Lundastaden. Vi har det mys och sådär. Jag har långhelg pga kompedigt från skolan. Känns både bra och dåligt. Bra för att jag kan spendera tid med min kära mor, dåligt eftersom jag vill dansa, som vanligt. Det får bli gymmet imorgon helt enkelt! Någon träning måste ju ske.

Idag har vi hur som helst spenderat vår tid i Malmö där vi shoppat en aning. Inte så jättebra, då jag inte har några som helst pengar, men superbra eftersom man blir så glad!
Jag känner att mitt beroende av att kika in på andras bloggar har resulterat i dåliga vanor.. Jag blir för varje dag mer och mer intresserad och beroende av mode samt kläder, vilket jag inte alls varit förut. Visst har jag haft rätt stor koll på vad jag sätter på mig och så, men nu tar det lixom aldrig stop :P Jag vill bara ha massa, massa hela tiden! Not soooo goood :$

Jaja.. så kan det gå.

Nu ska jag läsa COSMOPOLITAN och fundera över varför Idol har blivit som det blivit.
Tack och hej.
PUSS.


Vill ha sommar och känna mig sådääär piggelin-glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0