Tisdag igen.

Nu börjar affish-bilden bli klar till föreställningen som jag och en vän sätter upp.. Lite redigering, på med titel, datum, tider osv, så ska den snart upp på alla torg i skåne :)

Ja, det var väl den goda nyheten. Den dåliga är att "hyresvärden" till lokalen där vi ska sätta upp föreställningen, idag mailade och skrev att vi inte längre kan sätta upp den i november! Vi måste vänta till Januari! Dumma skiiit, säger jag då. Hur som helst finns det inget att göra någonting åt, det enda som kan göras är att se positivt. Vi får mer tid att arbeta med allt (på gott och ont eftersom vi ville få det "överstökat"), vi kan locka mer folk och vi behöver inte stressa lika mycket.
Så ja, visst kan man nog hitta något positivt i allt.

Ja, det var det. Idag har jag haft kompledigt vilket varit skönt. Jag har varit på stan, lunchat med Matilda, gymmat en evighet, och pluggat sångtext! Imorgon ska hela klassen ha masterclass med sånglärare och inbjuden pianist nämligen, så det gäller att kunna sin låt. Det ska bli spännande och kul, men aningen nervöst. Bra träning dock, innan alla auditions börjar i februari! Aaaah!

Nu ska jag plugga lite matte eftersom vi snart ha prov på det svåraste kapitlet någonsin! Efter det är det bara ett kapitel kvar och sedan är jag fri! Tjohoo, aldrig mer matematik! :D

Vi ses, hoppas jag :)
PUSS

(Här är bilden, som för övrigt ännu ej är klar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0