I'm gonna live forever!



Tänkte bara säga Hej en snabbis.
Har precis kommit hem från Bion där jag såg den nya filmversonen av musikalen FAME. Den var både bra och mindra bra, av olika anledningar. Gillar den första filmen bättre måste jag dock säga.

Hela dagen har varit riktigt tuff med massvis lektioner och rep. Min hjärna känns ganska borta för tillfället, och så kommer det nog kännas tillmatteprovet nästa vecka. Efter det blir jag fri!
Imorgon ska jag dock inte plugga matte hela dagen, utan faktiskt upp och hoppa för att ta mig till Malmö och gå på Nallekonsert. Hela danstrean medverkar i den nämligen, och bjuds det på troll och häxor så måste man ju se det ;)

Efter det är är det plugg och sedan, till sist FESTDAGS.
Söndagen utgörs av plugg, plugg och åter plugg och om jag hinner med, lite träning! :)
Nu ska jag försöka sovasnart, eftersom jag alltid sover cirka 5, 6 timmar per natt, och borde ta igen lite.

Vi ses!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0