KOREOGRAFITÄVLING MED MERA .

Stressistress nu,  så jag hinner tyvärr inte tömma hjärtat på ord och tankar, trots att jag väldigt gärna hade viljat! Jag tänker dock en snabbis skriva att det imorgon är KOREOGRAFITÄVLING KL 19.00 PÅ LUNDS STATSTEATER, och det finns platser kvar - SÅ KOM!

Jag har själv inget bidrag i år faktiskt, men jag ska sjunga "Someone like you" från musikalen "Dr Jekyll and Mr Hyde"
Jag är supernervös eftersom jag inte fixat kläder eller kostym än (och det är imorgon!), men det ska bli grymt kul :)
Trots att jag inte har någon familjevän eller så, som kommer..
Så kan det vara när man bor nere i tjotahejti.

Hur som.
Nu ska jag packa, städa lite, fixa och trixa.. sen sova!
PUSS&KRAM, LOJS!

p.s. Glöm för tusan inte att ta hand om varandra!

KÄÄÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0