Fredag.

Hej bloggeloggen.

Ja, som vanligt tänker jag "vad bra det skulle vara om jag kunde överföra allt i huvudet till bloggen, via en knapp", men nejdå, för det går inte.

Idag har det varit en lååång dag och jag är verkligen megatrött.
Massa saker är på gång och jag hinner inte med en bråkdel av allt som står på "Göra-listan", men jag försöker faktiskt att inte tänka på det och tillåta mig själv att ha KUUUUL en stund.
Imorgon blir det därför utekväll på Slagthuset i Malmö och det är regnbågsfest som gäller! Ska dock partytiden hinna gymma, plugga, springa lite ärenden, och till och med få med lite shoppning (om plånboken tillåter).

Tänkte försöka hitta några kilklacksskor som jag kan ha på fest när det är kallt ute och så.. + massa andra snygga grejer. Nu ska jag städa klart rummet (Ja, på en fredag!) och sedan sova.
Busy day tomorrow!
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0