Planering på hög nivå.

 

Godkväll allesammans.

Sitter just nu i min säng och planerar hela min höst. Ingen lätt uppgift kan jag lova. Planerna som nyss var bestämda, har drastiskt ändrats. Jag skulle jobba som danslärare hos Medborgarskolan igen, men förmodligen blir det inte av eftersom allt från schema till lärare och elever krånglar. Vad gör man då, när man måste ha pengar? Ja, man söker andra jobb.. men då får man sedan höra "Tyvärr, vi prioriterar riktiga studenter". Vad tusan är en riktig student?!
Sedan försöker jag bestämma mig för om jag ska dansa i Malmö eller om jag helt ska fokusera på de klassiska stilarna och bygga upp tekniken, med risk att jag tappar ganska mycket från streeten.. Goosh, jag vet inte hur jag ska göra! Så mycket att göra, så lite tid. Precis så är det meningen att jag inte vill känna, men så blir det ju alltid ändå. Dumma ambitioner.
Ja, det är mycket som ska bestämmas, vi får se hur det blir helt enkelt! Skolan är hur som helst prio ett.
Nu ska jag sova.

Puss&kram sålänge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0