Så här blir det när man är överdrivet övertrött?

Pluggeplugg är något jag är aningen trött på, ja.
Så nu ska jag bannemej en mumsig kopp te ta.
Dumma tråkiga prov vi får
Så synd att man inte bara allt förstår
Haha, jag har ingen aning om varför jag rimmar
Kanske är det för att jag inte sovit på flera timmar
Lite knas i bollen kallades jag idag
Haha, vadå, jag?
Nej men seriöst, jag kan inte sånt här
Sånt här går bara när man är kär
Eller? Shakespear är ju vad vi läser om nu
Kom igen nu, rimma, det här klarar du
"Lite vind och lite blåst, kyssar och smicker
Åh, jag älskar dig så mycket att jag spricker"
Hahahaha, det här är ju bara för kul
Nej, det här går inte, jag sparar rimmandet till jul.

Hej
svej.


Kommentarer
Postat av: Hanna

maha :D vad mysigt inlägg :D

2009-09-09 @ 23:16:28
Postat av: Mamsen

Hej gumman,

Inte visste jag att du var så duktig på rim, man skulle ju kunna tro att det var Linn. Jag ska inte ens prova det kan jag dig lova. Puss

2009-09-10 @ 11:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0