Hiyaa folks

God dag på er!

Har äntligen kommit hem efter en lång och minst sagt obekväm natt hemma hos min vän Ellie.
Det var "Freshers fest" igår på skolan, och det var egentligen tänkt att jag skulle ta bussen hem, men efter lite snack med mina vänner så förstod jag att jag verkligen inte skulle åka själv. Jag är så van med att klara mig själv och gå ensam på kvällarna osv (gjorde alltid det i Malmö när jag bodde i Skåne), så därför tänker jag aldrig att det är så farligt som det faktiskt är.
Hur som helst.. Festen var riktigt rolig med härliga människor, bra festmusik, catwalks, dance battles, och neonljus! Efteråt stack vi hem till Ellie's place. Väl där skulle vi, fyra tjejer, dela säng. NOT A GOOD IDEA! 
Jag ramlade ur sängen hela tiden så tillslut la jag mig på golvet och sov. Det var verkligen hur obekvämt som helst och jag frös så jag skakade. Ställde mitt alarm på 8.00 och stack sedan straaaaight back home.

Jag ska kolla om någon av mina vänner tog bilder igår, så lägger jag ut dem här sen..
Tänkte skriva lite om gårdagen i skolan senare.
Måste äta lite nu..

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0