Update!

TJOLLAHEEEEJ!

Det är SÅ mycket som händer och SÅ mycket att göra hela tiden.
Har aldrig tid att berätta i detalj, vilket är jättesynd men ja, sånt är livet...

Musikteoriprovet gick bra i veckan i alla fall, men hur min "singing assessment" gick vet jag inte riktigt. Det kändes sådär.
På redag kväll var i alla fall vår vän Rasmus här och åt middag. Dagen efter skulle han och min roomie Stran till IKEA. Sofia och Frida drog ut på stan och shoppade, och vad gjorde jag ? PLUGGAAAADE! (Dom går inte "Degree Course" och därför har dom itne lika mkt teori som jag har.. I knoooow, lucky them! hehe)
Till sist stängde jag dock igen böckerna och drog iväg till inspelningen av Englands populära program The X-Factor! Satt längst fram i publiken och "agerade galet fan". Riktigt kul var det faktiskt, haha! Fick se hur en liveinspelning går till, träffa Simon Cowell osv.
Dagen efter (på söndagen) så drog jag iväg till X-Factor igen, då det var utröstning och då bl.a Katy Perry uppträdde. Satt längst fram igen och allt var väldigt exciting :)
Min vän Frida fick en chans att sjunga i pausen för alla i lokalen - inklusive Simon Cowell och Jermaine JACKSON, vilket också var väldigt kul (eller rätta sagt - FRIKKIN' AAAAAWESOME! :D)

Och idag då.. Ja, idag var det en vanlig dag i skolan tills jag HELT OVÄNTAT "tvingades" in på en "streetdance" audition till ett Stort uppträdande. Där stod jag, helt förvirrad, i TIGHTS och linne, och kände mig som en idiot. Vad händer?

JAG KOM MED!

Kan inte fatta det. Helt galet. Knäppt. Kocko. Helt fel. BUT YET SOOOO RIGHT!
YEEEEAAAAAAH :) :) :)

Det får va dagens uppdatering!
Vi hörs!

PUSS&KRAM



(Gammal ful bild.. Ursäkta kvalitén.
Har ingen liten digitalkamera, men ska fixa en snart..)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jisses va kul det är att läsa din blogg. Jag blir jätteglad när du skriver här. Man får liksom en känsla om hur du mår och har det. Grattis igen till platsen du fick genom din audition./Puss från mami

2010-10-19 @ 13:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0