ORKAR INTE!


Jag fattar inte varför jag inte kan få LITE medvind!
 Efter att ha letat efter boende hela sommaren, och efter 3 veckors ännu mer letande i London, så skulle jag tillslut få flytta in i världens finaste lägenhet denna helg, och nu får inte min hyresvärd (som skulle köpa lägenheten för någon vecka sedan) tag i dem som säljer den!

Så nu är jag tillbaka på RUTA EEEEEETT = INGET BOENDE!
Varför i hela friden måste detta hända mig?!

Känner inte riktigt att jag orkar detta. Jag vet att jag känt så många gånger förut, men det här är verkligen överväldigande. Alla studierna på engelska i skolan, cirka 20 läxor i veckan, disciplinen på skolan, kämpandet med boendet, faktumet att jag måste klara av precis allting helt själv, osv..
Kanske var jag inte redo för allt detta?
Kanske är jag för svag.
Vi får vänta och se hur länge jag står ut...









Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på gumman. Jag lider med dig, men en sak, det kan bara bli bättre. Kom ihågg Rasmus ord, den första tiden var jättekämpig och han ville bara sluta, men sedan var han glad att han kämpade på. Puss, love you mami

2010-09-12 @ 10:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0