The (old) place.

Hej igen.
Här är lite bilder från det stället fär jag bor nu.



Toaletten så inte ut såhär för några dagar sedan, men nu är renoveringen i full gång. Trots att jag inte kan duscha eller nått i lägenheten så betalar jag FULL HYRA. Fy F-n.

   


Det här är det köket. Väldigt gammalt och det mesta är sönder. Det nya stället jag ska flytta till är betydligt bättre än detta.

 


Samma sida av köket, men mer åt höger :P




Dom började ju såklart också renovera köket häromdagen. Kan dom inte vänta tills jag flyttat!?



Här är en del av mitt rum. Snart delar jag en 2:a med fyra tjejer, så då har jag inte längre ett eget rum. Ska bli spännande hur se hur det känns. Har aldrig riktigt delat rum med någon förut, endast bostad.




Min tvättställning/byro.




Hall från köket till mitt rum..




Typ det jag har kort på, så det får duga...


Vi hörs! P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0