Moving Day.

Heeya people.

En galen vecka har passerat och nu är det äntligen helg.
Kunde inte skriva här häromdagen för jag glömde som sagt var min datasladd i skolan..
Igår var jag också en idiot och GLÖMDE MINA NYCKLAR I SKÅPET.
Jag slutade skolan kl 18.00 och sen skulle jag och några från skolan direkt till en dansföreställning (den var fÖr övrigt HELT GAAAAALET OTROLIGT MEGABRA!) för att efter det gå ut och ta en öl.
Allting var jättetrevligt, men redan runt 23.30 bestämde vi oss för att dra oss hemåt (medan typ alla 16-åringar på Dimploma Kursen fortsatte festa för fulla rullar..) till våra respektive ställen. Ellie och jag tog sällskap hem, och bestämde oss då för att kolla på film och äta lite. Vi gick först till mig för att hämta några saker och då märkte jag att jag inte hade min nycklar. Först drabbades jag lite av panik, men eftersom jag var med Ellie så kunde jag ju som tur var sova hos henne en natt.
Jag duschade hos henne eftersom dom nu renoverar hela stället jag bor på (har på grund av det ingen dusch för tillfället), och gick sedan vid 8.00 imore till skolan för att leta efter mina nycklar. Och gladare är jag nu, för jag HITTADE DOM!

Jag ska flytta från mitt nuvarande hem IDAG, så därför var det väldigt viktigt för mig att få tag i mina nycklar, och där med också Alla mina saker.

Nu ska jag försöka ta tag i plugget och jobba hårt och effektivt i några timmar. Sedan blir det packning och efter det TAXI till det nya stället. 
På det nya stället kommer jag tyvärr inte ha internet (gör mig såååå frustrerad för jag behöver det till alla min läxor osv..!) så vi får se när vi hörs igen.

Innan jag flyttar idag tänkte jag lägga ut lite bilder på mitt nuvarande Fula boende. Det är tyvärr dåliga bilder tagna med min mobil, men jag har ingen kamera med mig till London, så det får duga.
Lite senare lägger jag in bilder på det nya stället!

Vi hörs. Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0