Wishes.

Vad jag önskar just nu:


Att bli uppskattat
Att inte bli utnyttjad
Att va omtyckt för den Jag är, trots brister
Ha min egen lägenhet, eller bo med mami i London.
Slippa TJEJDRAMA!
Slippa universitetsstudierna på engelska, eller få extrahjälp :o
Ha balett 5 ggr/veckan i stället för 3
Ha modern 4 ggr/veckan i stället 1
Ha ännu mer Jazzzzz!
Ha SONYA TAYEH, TOKYO, Jessie, Lyle Beniga, Yeya, David Moore,
Nick Bass, Bounce-gänget m.fl som lärare!
Äta god, LAGAD och NYTTIG mat. (I London är endast den super FEEETA maten billig)
Ha råd med BIKRAM YOGA 4 ggr/veckan (Eller i alla fall EN gång/veckan!)
Ha råd med gymkort (och gärna personlig tränare)
Ha fler privata sånglektioner i veckan
Ha vänner som finns där för en i vått OCH torrt
Bli mer tränad, mindre chunky
Få ett jobb som programförsäljare på nån musikal på WEST END.
Få ett engelskt bankonto snabbt
Få national insurance card snabbt
Ha råd med en tv
Ha råd med en kamera
Pojkvän hade suttit fint.
Att det fortsätter vara Varmt.
Mitt egna F------ rum!.
Någon som kan känna samma som jag.
Förståelse
Att min styrka och independens stärks för varje dag som går
Medvind.



With or without flaws.












Kommentarer
Postat av: Anonym

You can do it!

2010-09-08 @ 18:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0